Böszmeségek netovábbja

2020. február 14. 21:50 - kukucsblog

A blogomról és a böszmeségszeretetemről

Mindig is nagy rajongója voltam a böszmeségeknek, és úgy gondoltam, ezt már ki kell adnom magamból egy sokkal szélesebb rétegnek, mint a baráti kör, mert úgy érzem, ezzel kicsit én is hozzátehetek ahhoz, hogy vidámabb hely legyen a világ. :D


Mindenféle böszmeséget lehet itt találni kivéve politikát és világmegváltást. (Bár ez utóbbiban nem vagyok biztos, úgyis mindig mindenbe beleszövöm. xD ) Vannak itt filmismertetők, kedvelt receptek, könyvek, természetvédős dolgok, terepbejárásról fotók, stb. Szóval semmi szigorúság, komolyság, főleg nem svájci atomórát megszégyenítő pontosság.
Ez itt csak lazulásra van, elég keményen beosztom én a magam idejét, hogy megzakkanok, ha valami nem úgy van, ahogy én azt a Jóistennek parancsba kiadtam, szóval kell, hogy legyen egy laza hely, ahol meg azt zakkanást kerülhetem el, hogy mindig mindent kézben akarok tartani. xDasdgzuiop.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xkukucsboszmeblogjax.blog.hu/api/trackback/id/tr2215475170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Böszmeségek netovábbja
süti beállítások módosítása